Friday, April 19, 2013

VERSUS 2

aku layan.
aku suka manifesto. oh tomok.. drummer i geli suka jelir lidah macam perogol bersiri.
aku suka oh chentaku. oh myo can't take my eyes of you... sorry xperasan dah org lain.
aku xsuka estranged. so aku xpaham kenapa jen suka puji. buyers gila!!tp andy ttp hensem.

kyoto protocol dalam usaha nak pikat hati aku. xpe take your time. tp fuad sila malu dengan 2nd vocalist that prancis man who can speak bahasa mmmmuuucchhh better than u a melayu man. cakap melayu la woi!
kristal ok. tp lan kenapa rambut cenggitu.. rodi u sgt jambu.

JURI
jen banyakkan senyum.. u sgt cantik bila senyum.. asyik ketat je muka..
loq.. anda memang padu. no words can describe u bro.

PENGACARA
sumpah aku benci nak mati kat hunny madu tu. bodoh sombong. cakap ntah pape. suka potong cakap aidid. cakap salah.bodoh.
aidid marcello what to say u make me calm everytime that crazy women talk nonsense thing. i love i aidid.

tu je. sorry aku menyampah memang aku sumpah. tolong bagi tau flowerhorn tu penyanyi dangdut lagu rindu is amelina not amelia!!!

No comments:

Post a Comment