Monday, April 1, 2013

Filem yang macam sampah

sumpah aku meluat tengok filem2 melayu sekarang yang makin macam sampah. makin melampau2.. gila murah standard filem melayu sekarang. malu jijik geli aku nak tengok..much better cerekarama kot. atau citer2 kampung kat tv1 ngan tv2. though dia kat tv bukan layar perak yang gah sangat kononya tu tapi cerekarama much better!!

kadang kadang tu jalan cerita dah la ntah pape.. sekadar lepas batuk kat tangga. mesej usah dikata comfirm ke laut. dengan adengan romen2 yang semakin berleluasa. apa benda ni??dah tak malu ke??even tu deleted scene ke sensored scene apa kejadah ke perlu ke??kenapa penonton malaysia sekarang ni dah kemaruk adegan ranjang ke?baik ko bogel bolen bolen terus kan senang. sedap sikit nak tengok kan. puas skit yang kaki2 melancap tu nak lancap kan!!! sungguh aku sakit hati ni.

apa kalau belakon romen romen tu boleh dapat grammy award ke??even boleh dapat sebab romen2 tu sanggup ke??shame on u la... itu tak kira lagi dengan drama2 sampah yang berlonggok2 kat malaysia ni...
come on...tak payah la.. please la... kalau korang tak buat citer2 sampah camni pun tak pe la...banyak lagi kot cara yang ada tuk tarik penonton. kalu setakat citer romen2 geli2 cenggini budak2 yang tengah gersang boleh la kot. kalau orang tu boleh fikir secara matang dan logiknya aku percaya dia sependapat dengan aku.
yes aku apahal nak sibuk kecoh2 kan.SORRY i have to sibuk and kecoh2 sebab aku ada adik2 yang masih remaja yang normal yang boleh stim tengok citer2 cenggini hoi!!!JANGAN cakap pasal iman.ustat ngan ustazah pun penah kena tangkap basah ok!

malu weh. malu!!!to thoseeeeeee artist.. i think u better think twice before u do it. unless u are not muslim then up to you.i dont care. if u are muslim pleaseeeeeeeeee....hagak2 la nak romen pun. pi balik umah nuh. syuuhhhh...ssyyuuuh....

p/s sejak aku addict ngan citer korea tak de lak aku tengok citer dia ada romen2 tahap hardcore. comolot je.  cite melayu lak romen2..hoi la hoi...

No comments:

Post a Comment