Friday, March 2, 2012

"Sedekah"kan Suami

Malam nie episod akhir cerita Dingin Lavenda..
Korang layan tak citer tu..
Aku layan gitu-gitu jer..

Mula-mula tegar gak la layan citer nie tapi bila time diaorang dah pegi obersi tu kan, melampau sangat baik si Jannah tu ngan Murni sampai tahap sanggup kutip baju basuhkan baju dia bila dia merajuk aku dah mula menyampah. Baik sangat tak kan la sampai tahap tu kan.. 
Pas tu aku da kurenggggggggggg....

Dan mengikut iklan yang aku tengok dalam dua tiga hari lepas,
Sekali lagi si Jannah nie akan jadi baik sekali lagi....
nampaknya Jannah dah nak men"sedekah"kan suami dia pada kawan baik kesayangan dia, Murni tu kan..
Tak pe la Jannah.. Moga kau ke syurga Jannah..(eh nie drama je aku nak emosi kenapa kan!)
Jannah yang sangat baik di tengah2 (=

Tapi tu la aku nengok iklan je kan..
Tak tau la pulak Murni tu nak terima ke tak.
Tapi Murni tu memang minat ngan Matt suami Jannah tu sebelum nie..

Tak pe lah..
Tengok lah kalau aku sempat malam nie aku layan ehh..

Satu soalan dari aku..
Kalau betul la korang di tempat Murni..
Dapat tawaran dari Jannah,
suruh kawin ngan mamat yang pernah korang minat

tapi

dah jadi suami kawan baik korang,
Korang sanggup terima ke???

No comments:

Post a Comment