Friday, March 16, 2012

Ajek Hassan

Sape Ajek Hassan nie?
Hurrmm,,,actually aku pun tak taw sape dia..
Kebetulan aku dok buka YT hari nie aku terdengar lagu dia..

Dan...baru aku tau nie la mamat yang orang dok kecoh pasal bawal lagu Ombak Rindu tahap feel gilos...
So..aku pun mengoogle la pasal dia kan..

Not bad..
Kalau selama nie kita ada orang pompuan jer yang rajin mengupload video nyanyian kan..
Sekarang dah datang versi Ajek Hassan nie....
Lelaki..
Hemsem..(dari yang aku dok google gambar dia la..hehehe)
Suara jantan!
Offiacial Pagi dia _ AJEK HASSAN OFFICIAL PAGE_

Sejak 2009 sampai Februari 20112 difahamkan dah 189 lagu yang Ajek Hassan nie upload ke YT ok! 42 buah medlay, dan 12 akustik...so totally 220 ok!
Hebak kann!!!

Nak tengok orang dia????

Taraaaaaaaaaaaaaa....


Sedikit pasal abg Ajek kita nie yea

Dari maklumat sumer googlean aku, aku dapati yang Ajek Hassan nie asal dari Terengganu, sekarang menetap kat Perth, Ausralia ok! Ajek Hassan nie dah famous kat kaki2 YT nie sebenarnya.. cuma yang tak berapa kaki yang macam aku nie jer yang tak taw..
Dan kalau tak salah aku, Ajek Hassan nie pernah terlibat dalam Jangan Tido Lagi!!

Dah la..tamau citer banyak2 jom cekidaut video dia ok (=


Keroncong ok.. ko mampu??


Ini yang sangat tangkap leleh!

Nie lagu Tok Ti Bica Manis Menghiris Kalbu ok!
Yang nie siap medley 14 buah lagu ok!

Ok la..penat citer panjang-panjang.. kalau nak tau lagi..pegi tanya pakcik google!

No comments:

Post a Comment