Friday, October 8, 2010

Buat suamiku Md Zaki bin Baharuddin


Aku menyintaimu sepertimana engkau menyintaiku..
Aku menyayangimu sepertimana kau menyayangi aku...
Aku memerlukanmu sepertimana engkau perlukan aku...
Aku mengasihanimu sepertimana engkau mengasihaniku...
Aku merinduimu sepertimana engkau merinduiku...


Masih ingatkah...
Di airport itulah kita bertemu..
Di airport itulah kita saling berbalas senyuman...
Di airport itulah kita saling mengenali...
Di airport itulah juga kita meninggalkan teman masing masing...
DAN
Di airport itulah juga kita melafaz mengikrarkan kata cinta..

Handfone...
Itulah yang banyak menghubungkan kita saat kita berjauhan...
Itulah yang menyatukan kita saat kita saling bercakaran...
Itulah yang mengakrabkan kita dalam berkasih sayang...
Itulah yang mencurahkan rasa rindu di antara kita di saat kita sangat saling merindui..

Kata Orang  "jangan percaya pada janji seorang lelaki"
Pada mulanya aku sendiri tak yakin pada sumpah janji yang ditaburkan..
Akan setiakah dia?
persoaln yang sering berlegar - legar...

Kini...
Setelah hampir 6 tahun aku mengenalimu...
Aku pasti kau yang terbaik buatku..
Aku pasti kau mampu membimbing aku...
Aku pasti kau mampu membahagiakan aku...
Aku pasti kau tak akan hancurkan hati aku..
DAN
Aku pasti hanya aku wanita yang bertakhta di hatimu..

FROM THE BOTTOM OF MY HEART..... I LOVE U ...

Add caption











No comments:

Post a Comment