Tuesday, August 24, 2010

Salam Takziah..

Innalillahi Wa'inalillahi Rojiun...nie jer yang mampu aku ucapkan bilamana mlm tadi kawan aku sms bagitau nenek dia dh takder..kesian dia..dia selalu kata harap sangat thun nie dapat beraya ngan nenek buat kali terakhir sebab nenek dia dah nazak sejak dua menjak nie...minggu lepas baru dia bgtau nenek dia dh bernasur pulih...tapi tu la org kata ajal kan...hmmmm...kwn aku lak wlaupun dia tak tunjukkan rasa sedih dan bimbang dia tapi aku yakin dalam hati dia, dia sedang menanggung sedih teramat sangat....Alhamdulillah aku bertuah sebab opah masih sihat kat kg..kdg2 berdegup kencang gak jantung tiap kali mak call bgtau opah sakit..hmmmm....xdpt aku bygkan mcmmana aku nak hadapi kalau kehilangan opah satu hari nnati...aku tau tu fitrah kehidupan setiap yang hidup akan mati tapi.........ntah lah...aku cucu yang manja dengan opah dan aku cucu kesayangan opah..dah la xnak cakap pasal nie dah...sekali lagi salam takziah buat siti mariam sidek...love u sis... semoga tabah..

No comments:

Post a Comment