Tuesday, August 24, 2010

~~BaLik kampUnG~~~

Yuhuuuuuuuu....beshnya...cuti hari tu kiteorg blk kg...lepas 2 bln kwin nie la first time dpt blik kg jumpe mak abah opah ngan adik2.wahhhh..rindu tahap gaban kat diaorang..blk kg tong2 ngan abg ngn adik...yg beshnya aku ada hubby so hubby y byr bhgian aku...hhahahaha...tentiu syg...kteorg gerak kul 6ptg, kul 1030mlm da smpai...ija rempit...vrommmm...vrommmm....smpai kat kg trus pluk mak...mak....kak rindu giler kat mak...potpet..potpet sembang pny smbang kul 130 pg br tito..kul 5pg dgr mak ketuk blk bgn sahur...hahahaha rupanya aku xbgn tlg mak msk sahur..sian mak...minta maaf mak..ankmu ini mmg banyak vitamin M...kuang..kuang..kuang..abis sahur smbung smbang lg...bnyknya la hai citer nak kongsi..siangnya kuar p tepeng ngan mak, hubby, ija aie dan "big boss" adik kimi...huhuhu...pg beli bju raya adik2...diaorg berbaju mlayu wana kuning thn nie..beshnya jln smpai lupa diri..beli tu beli nie..kul 6 baru blk...pak ngah ngan pmly dia da smpai nak buka sesama ari nie...ramainya...besh2..so smpai umah klam kbut tlg mak..mak msk tomyam..dappppp........siap msk pak uda ngan pmly dia lak smpai...lg ramai....beshhhhhhhhhh...so ptg tu berbuka beramai2 sgt...ada tomyam..ada sup makngah uat...ada lauk pauk mak uda bwk...ada kuih muih sama2 beli..mlm tu hubby uat aku mrh...KUAR TANPA KEBENARAN..smpai htimu syg...huhuhuhu...mrajuk dh aku...hubby blk umh je aku trus msuk bilik...majuk..pas tu mak pggl kuar..tup..tup...happy bufday kak ah...adik pit nyanyi..huhuhuhuhuhu...speechless aku time tu..kaget...suprise cake upanya...hubby p cari cake ngan ija..my bufday mlm tu..(22 ogos)hahahha..thakn u sumer...love uols..sahur ke 2 skali lg aku xberkesempatan tlg mak masak..(vitamin M punya psl gak nie)..mak kejut p mkn je..siang tu aku sakit pewot..thanx tu mak ngan hubby xbenti2 ngurut pewot aku nie..ptg skit da ok so p tepeng ngan mak lg...ngan ija ngan hubby ngan abah..pegi beli budu ngan brg2 mak nak msk mee kari..dap..mak msk mee kari..mom u re da best mom ever..love u so much..ptg tu berbuka kteorg skeluarga je..best gak la...sbb sume ada kcuali lily..huhuh dia keja xdpt cuti..pas berbuka trus klam kbut siap nak blik kl....xbesh....nak pisah ngan mak...huwaaaaaaaaa.....tapi xper...2mggu lg jumpa mak blik sbb thun nie raya pertama kat umh mak..yehaaa..................thank skali lg kat hubby sbb memahami....kul 9.30 grak dari kg...mak abah opah adk pat adk pit adk kimi..kak ah blk dulu...papai....................................kul 12.30 smpai pj..ija mrempit lg mlm tu...itu la kisahnya aku blk kg..

nie yg plg sntiasa aku windu....mak & abah
nie yg pling tua & muda dlm kmi 7 bradik-ija & adk mi
co-pilot spnjang prjalanan kl-tpg-kl...aie
nie la orgnya yg kena tggl-..hahaaha...lily
tauke to be...adk pat..hahaha
aki ami apit...huhuhuhu...apit plg manja..
otai.....nie la opah...luv u opah..

No comments:

Post a Comment