Sunday, July 13, 2014

Motif

Assalamualaikum...
ok harini xde story utk baby..
 
aku nak story pasal keannoyinggan aku ngan manusia2 yang kaki up status pasal ibadah2..
sekali sekala ok la.. sejuk mata aku memandang..
dah kalau hari2..lagi2 bulan puasa ni.. jelak pulak aku..

kau pegi terawikh kau update
kau balik terawikh kau update
kau khatam al quran kau update
kau berbuka ngan anak yatim kau update
kau bangun sahur kau update
kau nak subuh kau udate
kau berak xnak update ke? cer amik gambar taik ko tu, post tengok.

apa korang tak de keje lain ke? 24/7 pegang hp ke wei.. tolong la.. kalau aku la kan.. penah buat dah xsempat memikir dah pasal nak update2 ni.. belum lg selpie seme tu..walau mesjid sekangkang kera ngn umah aku.. aku berbuka.. abis kemas2.. terus siap2 jalan nak p masjid.. hp pun xpedulik dah bawak ke tak.. otw nak ke masjid jumpe makcik2 sembang sama2.. sampai terus get ready..start terawikh.. abis makan moreh sambil sembang2 lagi.. xsempat nak amik gambar makanan ke selpie ngn makcik ke.. abis makan balik sampai umah kemas2 apa yg patut..get ready utk sahor esok.. then lepak2 ngan family members pastu get ready nak beradu.. haaaa.... time ni baru la aku kelebek2 hp... kadang2 time lepak2 ngn family tu dah start pegang hp la.. tp tak la macam korang yang pelik tu...

korang tak de life eh?hidup ngan hp je.. media sosial je.. ewww...kesian.. meh kawan ngan aku meh..

sekian.
 aku yang meluat.

3 comments:

  1. selpie la dengan makcik sedas... nak tengok... hehe

    selamat berbuka!

    ReplyDelete
  2. hahahahaha... xtersempat la uncle.. ralit nak dengar makcik2 cite pasal berbuka la..lauk la..resepi la.. sibuk naunau...hahahaha.. tp uncle jgn terasa.. selpie uncle di kelas yg saya sukaaaa... xla ditahap annoyying... hahahaha.. selamat berbuka uncke!!!

    ReplyDelete
  3. aku nak uo status jap...

    " hahhaha baru sat tadi p kedai bongkoi... beli gula sekilo... tapi lupa bwk duit ooomeeegoeeed"

    ReplyDelete