Sunday, May 25, 2014

Korang

Assalamualaikum...
sebenarnya.. nak cite pasal mengandung ni..
nak share rasa..nak share suka..nak share duka.. tapi mungkin tak semua boleh cerita.. cuma.. mana yg aku mampu kongsi aku kongsi ((;
Alhamdulillah....
sejak aku disahkan mengandung.. of cos imma happy wife all entire world..
lama kot kami tunggu..lepas gugur 4 tahun lepas tiap kali lewat P aku mesti pegi beli upt.. sungguh penuh berharap..

tapi aku bukan jenis suka menangis merayu domba kat social network nak luah2 yg aku sedih. aku rasa tak guna. aku rasa malu. aku rasa kecewa tiap kali -ve bila aku buat upt..
aku manusia yg cepat pasrah..dan redha.. pada aku semua tu rezeki..

sedih memang la sedih..tipu kalau aku xsedih..tapi aku tak reti sangat nak tunjuk kat orang..mungkin sebab aku manusia yg suka pendam rasa..

atau mungkin kawan2 sekeliling yang tak penah push2 malah selalu bagi kata2 semangat..
tq to my whole family n family in law for sure..then zila.. ina.. nani.. yam.. fn.. lila.. zoolah.. and especially kak n yg selalu bg semangat bg nasihat.. bagi aku selesa berada disekeliling korang.. tak penah nak tny sbb diaorg paham.. sentiasa buat aku gembira saat aku tau kawan2 lain dah mengandung...

aku beruntung sbb ada family yang xpenah push...

mr hubby.. Ya Allah aku rasa dia la suami yang paling penyabar seantero alam... xpenah salahkan sape2 bila kiteorg xde anak.. xpenah pandang hina kat aku  walau aku penah buat keputusan bodoh sampai hilang anak kami 4 tahun lepas..xpernah merungut..xpernah.... baik sebelah aku atau mr hubby.. xpenah ada yang nak sindir2 apatah lg push2..

mcm kawan2 sekeliling kat opis fn yam zoolah seme mgkin sbb jiwa muda kiterong so xpenah nak cakap2 pasal mengandung ni.. lg pun diaorg la yang teman aku masa aku masuk ot last 4 years.. mgkin diaorg xnak aku sedih.. thanks a lot kawan2..

kak n.. dia yang paling banyak nasihat aku.. yela aku xde kakak...yg ada pun in law..tapi jauh..aku xreti nak cite2 hal ni ngn diaorg.. tp yg paling aku selesa hal2 ni ngan kak n la kot.. dia la yg bnyk bg support kat aku..selalu bagi aura +ve.. xde -ve ni..tiap kali xberjaya dia nasihat aku..its ok..cuba lg.. masa nak pegi phuket pun aku rasa dia yg banyak doa2 supaya lekat.. tp belum rezeki.. xpe..kiteorang ok je.. sampai masa aku awal2 pregnant kali ni kak n la org yg awal taw aku da lewat period.. thanks a lot kak n.. ai lebiu to the moon and back ((:

then member2 sekolah yang close dan keep in touch ngn aku pun ok.. zila ina nani..xpenah pun tiap kali contact tny2 aku mengandung ke mengandung ke..banyak lg benda nak gosip :p tq hangpa!!

TAPI

yang selalu menyibuk ni yang xberapa baik ngan kita pun.. asyik2 tanya..aku buncit skit terus tny.. mmg aku xkisah tapi tu lah.. cuba la faham sensitiviti org.. bukan tiap2 hari kita boleh paham kan..tapi xpe la aku maapkan korang.. (:

sampai harini aku macam xpercaya dah 5bulan aku pregnant (': terima kasih Allah untuk rezeki ni.. terima kasih kawan2 utk doa2 korang.. sebak ni time buat entry ni..
aku harap korang akan terus doakan aku ngn baby selamat dan sihat..
tetiba hilang idea nak tulis apa.. sebab cedihh...
ok la korang..
love,
mom to be (:

No comments:

Post a Comment