Wednesday, June 5, 2013

LAMANYA

Khennnnnn lama gila tak update blog...malu rasa.. macam nak tutup ja blog ni rasa...KONON. rindu..memang rindu nak menulis tetambah lagi menulis passion aku sebenarnya... tapi apakan daya.. aku xterdaya...

aku memang salute la ngan manusia2 yang pandai curi masa tulis entry panjang2.... curi time rehat...curi time ngah buat keje.. draft banyak2... perrrgghhh... memang hebak dowh!! aku ni xreti la nak curi2 masa ni.. yela nak menulis ni kena fikir gak kan..bukan main taip je...haishhh ke aku sendiri yang mencipta alasan.DASAR.hahaahahahaha...

tambah sekarang da tukar unit.. UPGRADE MYSELF AGAIN!! lagi bizinya menjadi.. nak kena catch up benda baru.. dah la aku spesis lembab kuat melawan degil malas segala yang teruk seme lengkap la.. haru biru jadinya... nasib la sape yang kena jaga aku kan...haaaa dats y la im soooooo bizi.... agagagagaga... pastu time rehat xsempat gak nak menaip yela..dah nama pun rehat kan... sekarang time rehat bizi marathon kedai ayam penyet seluruh kl.wakaakakaka... nasib la badan aku...makin bertepu lemak.. perut da sama tinggi neneng.ko mampu?!.. balik umah bz marathon korea lak...so mana aku ada masa. cis!!

weekend SELALU kena keja sekarang... salon pun xdan nak gi...hapak dah kepala aku! dapur tunggang langgang.. baju mr hubby settlekan..mr hubby adalah mr mama aku sekarang.... hai la hai...

banyyyyyyyyaaaaakkk benda nak cite ni.. ilmu2 nak share.. happiness... cats, arts, semua semua la.. memacam... tapi tu la.. nanti ai cuba curi masa kalau ai reti ok...

till then ♥♥♥ from me mrsfarahzaki.

No comments:

Post a Comment