Wednesday, January 2, 2013

laki bini

Konon nak manja konon!
hi there!!  
hari ni nak cite pasal mr hubby kesayangan aku nie... aku pun tak paham laki sendiri ni sebenarnya.. dia nie jenis xde feeling punya manusia.. masa cinta cintun tungging tebalik sampai 7 tahun dulu pun dia cenggini ja..kalu aku merajuk pandai2 la sedar diri pujuk diri sendiri. nak harap dia memang tak la.. masa bercinta b4 10 pm mesti da anta aku blk umah.. nak dating nan hadonya kat tasik2 wayang segala bagai.7 tahun cinta 2 kali je nengok wayang sesama.sesama kengkawan dia ok. cuti pangkor redang seme pegi stock satu bas penuh. ok xpe bgs elak maksiat.wakakakaka..port paling dia gemar bawak aku dating kedai makan..fast food pun ok. b4 aku kenal dia aku tak pandai mkn beger... pas aku kenal dia mcd punya pasal cinta punya pasal aku bantai makan..wajajaaka.... sebab tu aku gemok!! manjakan aku??owh tidak sama sekali. tapi tak de la dia biarkan aku kan.. 

kasih sayang alhamdulillah tak berbelah bagi setakat nie...aku bukan pompuan yg kaki meminta minta nie.. mungkin sbb aku orang susah so aku da biasa apa aku nak aku cuba usaha sendiri tanpa susahkan dia... so aku memang keja tuk belanja joli aku. dia xcampur langsung. segala utang piutang dia settle. yela duit umah api air barang dapur sume atas dia. aku tau pegi market amik trolley amik apa yg patut tuk umah dia bayo.. aku xcampur... walau kiteorang tak hidup mewah... sangat sederhana aku bersyukur sangat sebab dia yang dihadirkan sebagai pembimbing yang selalu disisi aku... kalau aku rajin masak dia makan kalau aku tanak masak xpe dia tapaukan.. hal keje umah cenggitu gak... aku failed bab mengemas. tapi mr hubby A++ so bab tu aku goyang kaki. tapi dia masak memang 0.air je dia tau... comel giler bila aku sakit aritu dia gagahkan masak nasi ngan goreng ikan. sehari je sanggup pastu surrender... xpe.. aku xpaham.. tu give and take between us yang aku cukup banggakan...wihihihihihi....

romentik?????jangan harap. romen dia tau laa. romentik dia xtaw. stock xpuas hati dia tepek terus.xde simpan2 punya ini orang. kias2 pun xde. terus tepek. agak2 dia rimas sangat tengok aku da gemok terus tepek ayg gemok dah nie.diet cepat.ok sentap 2 hari xmakan.pastu ok aku melantak balik..wajakakaka..penah satu hari aku nengok cite melayu, dia kat sebelah.. so ada la scene sedih2.. pasangan mati..sedih... aku tanya..abg kalau ayg mati dulu macam mana.. selamba mak nenek aku kena tepek..ayg nie cakap macam orang takde iman. amik kau. sentap lagi. pastu siap sambung cakap abg kawin lain jela kalau ayg dah mati..sambil gelak2.boleh??sape boleh tahan ngn laki camni??aku je kot leh tahan ngan dia.

dia la kesayangan aku.dia la ketabahan aku... dia la imam aku.. dia la syurga aku.. dia la pak lawak bodo aku.. dia la si hati kering aku.. dia la si manja aku.. dia la sentiasa kat sisi aku...
haishhh...jauhnya aku melalut... sebenarnya aku nak tunjuk perbualan aku ngan dia yg selalu buat aku stress.. dia relax je tanpa rasa bersalah suka bagi jawapan ntah pape kat aku.. dah aku melalut buat n3 luahan perasaan...wkakaka...nasib la haiii...

Tengok aku merayu sakit mintak perhatian...xdilayannn...
Aku dah isytihar perang dan2 masuk bg jawapan;..
pastu ubah topik.boleh?
sila abaikan wallpaper aku dan profile picture wassup mr hubby. kiteoran g laki bini memang xsedar diri.wahahahah... 

2 comments:

  1. hahahhaha.... zaki kira ok jgk... klu lakik aku.. msg cengitu.. mmg tak die bt taktaw jerr la... buang kledit bole la... ekceli laki kita mmg ada persamaan... TAK ADA PERASAAN!!! huhhhh... tapi kitak sayang sama dia... hihih

    ReplyDelete
  2. taw xpe..yg buat xde perasaan tu yg lagi aku geram tuhhh,....

    ReplyDelete