Tuesday, December 28, 2010

Bukti kerajaan Amerika menyembah syaitan part 6

PELAN SETAN PART 6
Washington pusat pentadbiran kerajaan Amerika yg merupakan bandar terancang contoh paling mudah Putrajaya dan Nusajaya.Arkitek yg mereka pelan bandar ini adalah Pierre Charles L'Enfant setiap rekaan pastinya ada konsep atau tema rekaan.Inilah bukti yg saya ingin kupas pada entri kali ini yg mengaitkan “kerajaan Amerika penyembah syaitan”.Tahukah anda apakah konsep atau tema bg Washington DC pusat pentadbiran kerajaan Amerika ini!!!.. SYAITAN!!!!!!
Bukti yg pertama
Symbol ini adalah symbol yg sgt2 sinonim dgn gerakan sulit illuminati=freemason=penyembah syaitan

Sedarkah anda yg pelan Bandar ini di inspirasikan atau di ilhamkan berdasarkan simbol2 syaitan ini!!! hmm...kebetulan kot!!! Ia sebijik,tepat mengikut spesifikasi ,merata-rata dan di mana2 “everywhere”


NOTA: wake up!!! yg membuat keputusan dlm merancang sesuatu yg penting dalam sesebuah kerajaan bukanlah bidang kuasa seorang pembantu tadbir!!! ia juga bukan bidang kuasa presiden atau perdana menteri seorang sahaja tetapi melibatkan semua jawatan tertinggi kerajaan itu terlibat sama!!! are u getting the point kerajaan Amerika kerajaan kuasa besar dunia!!!! ditadbir oleh penganut agama syaitan!!! wake up... wake up... umat islam dlm bahaya... follow me aku tunjukkan betapa serius masalah ini!!! bersambung...

No comments:

Post a Comment