Monday, May 21, 2012

Kisah Kulat 1

Nape ada tajuk kulat2 segala bagai nie...
Jangan heran.
Jangan tekezut.
Ada sedikit kerajinan nak update citer yang berkulat.
Sungguh berkulat dah cerita2 nie.
So entry-entrynya aku namakan kisah kulat 1, 2, 3 dan sampai la yang berkulat tu dah tak berkulat dah kan.

Aku mulakan dengan pasal Hari Kraf Kebangsaan (HKK).
Haaaaaa...amik kau!
Mau tak berkulat, event tu berlangsung kat opis aku start 21/3/2012-2/4/2012 dulu!DULU ok.
Dah lepas pun. Munkin aku nie seorang pekerja yang sangat bizi(KONON) sampai tak menyempat-nyempat nak update barang sikit pasal event nie kan.

So meh aku cite skit..
HKK nie kira event wajib la kat opis aku tu. Tiap tiap tahun MESTI ada, mesti ada. mesti ada. Selalunya sepanjang HKK nie belangsung so macam-macam la produk kraf yang ada kann.. dah nama pun hari KRAF. Walau aku ni jenis manusia yang KERASTANGAN bkn kraftangan tapi aku agak takjub sebab aku mampu keje kat sini. Hahahaha..

Ok la selain dari pameran ngan jualan nie , ada la side2 event yang opis aku uat,..
Tahun nie ada karaoke, ada dikir barat.. tu la yang buat aku bizi sikit..
Masa perasmian pun bahagian aku terlibat so sedikit sebanyak terganggu la masa aku bersuka ria kan..
Tahun nie aku da tak join protokol. Malas dah nak greet orang.. Penat.Sumpah penat. So tahun nie aku merelakan diri aku di pentas untuk menyanyi. Hahahaha..ko mampu! Macam side event tu bahagian aku yang handle so fully support kena la datang dari kami satu bahagian kan.. Tu jugak la punca aku bizi. (Nampak btul aku suka mencari alasan!)

Ok la aku malas nak citer dah.
Aku tepek gambar eh (=
Korang tengok la sampai muntah.
Sampai heng komputer korang tu.

Oh lupa nanti tak lama lagi akan ada Promosi Kerja Kahwin 2012. So sesapa yang ada bau2 nak kawin tu dijemput datang taw!!
Cer cari cer cari (=
Nie masa audition karaoke..
Juri jemputan so kena la nyanyi skit.
Nie juri full time.
TEKUN!
Kami tak memilih saiz untuk masuk yea (=
Khemah-khemah yang berkeliaran sekitar ofisku.
Lai lai!
Nie pun penjurian time (=
Nie kat kompleks (=
Sangat suka!
Ala adik-adik datang buat lawatan yea..
Cantik kan!
Kalau suka nanti ada promosi datang yea (=
Eh..singa pun hado ok!
Sape kenal? Sape kenal??
Bunga telur ok!
Nie sape tak taw pegi balik belajar sejarah!
Dikir Barat (=
Sumpah semangat sume peserta!
Macam-macam gaya ok
Malam akhir tu Sabri Yunus jadi emcee
Meriah!!I like!
Eh..eh..senaman dulu sebelom nyanyi ok!
Urrggghh,,, terpampang wajahku..MALU!
KAMI
Cikgu Syafi yang penat menjerit ajar kiteorang.

Meriahnyaaaaa
Three stooges!hahaha
Malam akhir karaoke
Ngan peserta yang sangat berbakat!
Gaya orang lama.
Cikgu yang sangat sporting!
 Haaaaa... amacam?? 
Rasa nak muntah tak nengok gambar aku!
Amik! 
Puas ati.
kbai.

No comments:

Post a Comment