Tuesday, February 28, 2012

Vitamin C

Tetiba teringat kat Vitamin C nie..
Dulu masa aku kecik-kecik selalu makan Vitamin C nie..
Sedap bangat dohhh...
Nak-nak pulak mak aku bagi perisa oren...
oo..mak aiii...

Aku ingat lagi selalunya mak aku bagi paling banyak pun 3 tablet sekali makan..
Tapi aku suka curi-curi makan buat macam gula-gula..
sampai kena marah ngan mak..
Mak kata tak boleh makan banyak-banyak nanti gemuk..
Aku nangis...

Nanti aku curi-curi makan lagi..hahahaahha..
Hasilnya sekarang aku dah gemuk!
Ok aku dah tau punca aku gemuk!
Vitamin C nie punya pasal la.
Hurrmm..memang bukan salah aku la kan (=
Haaaa..aku dah agak dah memang bukan sala aku...hahahahaha..
 Sumpah sama! Dulu kecik-kecik nie la yang aku makan!

Kalau sape-sape yang dah ada anak tu elok sebenarnya bagi Vitamin C nie..
Sebab Vitamin C nie boleh buat tambah selera makan..
Yela kan kanak-kanak kadang2 tu asyik main sampai tanak makan kan..
kurus kering jer anak tu kan..
Apalah salahnya keluarkan RM 16.90 jer untuk 100 tablet kan.. tak rugi pun (=
Setiap satu tablet yang di makan tu mengandungi 100mg Vitamin C ok..

Ok lah..apasal tetiba aku mempromote Vitamin C nie??
Tak de apasal lah...saja..
Terkenang zaman kecik-kecik (=
So share la apa yang aku ingat kan..

Oh man!!!!
My childhood moment was damn awesome!!!!Miss those moment a lot!!!

p/s: Ok lah tu je nak share (=
Tetiba rasa nak makan Vitamin C nie...
Agak-agak gemuk lagi takkkkk...hehehehe...


No comments:

Post a Comment