Tuesday, October 11, 2011

Si Peliwat Tiang! )=

KTM. Korang tau KTM tu apa?
Keretapi Tanah Melayu. 
Apa kena mengena??
Aku balik selalu naik ular gergasi nie.
Memang official transport aku time balik
Fine. 

Apa pulak yang aku tak puas hati??
Kalau korang penah naik ular gergasi yang versi padat
Penah kan.. Aku selalu kena padat2 nie..
Dah penah aku citer pun dalam entry nie
Tapi kali nie bukan aku nak citer lagi pasal masalah padat nie
Tapi masalah yang tak reti bahasa.

Korang tau tak defenisi AWAM tu apa?
Pengangkutan AWAM
Pondok telefon AWAM
Harta AWAM

Tau tu maksudnya apa??
Kegunaan bersama-sama
Bukan persendirian
Bukan hak pasangan kekasih
bukan! Bukan!!

Nie la kisahnya.. Aku cukup tak suka kalau naik KTM padat. Bagitahu aku sape yang suka?? Melainkan gila seks gila meraba la kan.. Ni yang normal2 nie aku maksudkan. Kalau korang penah naik KTM tu meti tau yang kat tengah2 tu selalunya ada tiang untuk orang berdiri berpaut kan.

Yang buat aku tak suka bila ada si polan2 yang tak reti bahasa yang pegi bersandar kat situ. Mak aiiiiii.. selamber jer kowt dia menyandar kat situ padahal ada orang lain yang terhuyung hayang berdiri. Ko faham tak besi tu untuk kegunaan BERSAMA! AWAM!paham?? A.W.A.M. Itu tak campur lagi yang berpasangan pegi buat tempat sama2 bersandar, ada pulak pesen yang suka meliwat besi tu.  Belum kira lagi yang bersidai baik punya sambil tido. Korang bayangkan lah kan!

Alahai... Tak paham langsung aku. Kenapa la ada orang yang macam nie. Tolong la kepada sesapa yang penah buat macam tu atau ada pernah terfikir nak buat macam tu fikir la orang lain. Korang tau tak bertapa korang kena sumpah seranah? Kalau rasa suka sangat meliwat tiang tu pegi tengok pole dance. Baru kena. Tak pun pasang tiang kat umah masing2 hah korang liwat la tiang tu sampai puas. Sakit hati aku nie!

Haish!! Dah la! Malas nak kata apa. Menyampah.

No comments:

Post a Comment